16 september: Las Vegas - Bellagio -Outlet Malls - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Michael Wesseling - WaarBenJij.nu 16 september: Las Vegas - Bellagio -Outlet Malls - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Michael Wesseling - WaarBenJij.nu

16 september: Las Vegas - Bellagio -Outlet Malls

Blijf op de hoogte en volg Michael

17 September 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Beste lezer,

Vannacht prima geslapen in het GVR hotel. Vandaag checken we daar uit. We zijn relatief laat wakker en gaan dus ook laat ontbijten. Rond half elf zijn we bij het buffet.

We beginnen deze keer met de dingen die we écht niet willen missen, zodat we die niet gaan eten als we al half vol zitten. Omdat het zondag is, is het ontbijt omgezet naar brunch. Hier betaal je in principe iets meer voor maar er zitten dan ook weer extra gerechten bij. Tevens kregen we ook een glas champagne bij het ontbijt. Erg lekker voor de verandering.

Rond kwart voor twaalf zijn we klaar met eten. We moeten nu ook echt opschieten, want om twaalf uur moeten we uitchecken. We pakken onze koffers en gaan naar de receptie om uit te checken. Vervolgens pakken we de auto en rijden we weer richting de Strip. Vandaag hebben we daar onze laatste overnachting in Las Vegas, in het Bellagio Hotel.
De auto parkeren we eenvoudig in de parkeergarage en we kunnen direct inchecken. Het is inmiddels rond half twee. Het is onvoorstelbaar hoe druk het altijd in dit hotel is.

We hebben een mooie kamer op de 21ste verdieping met uitzicht op het meer waar de fonteinenshows plaatsvinden.

Als we de bagage hebben afgedropt en ik heel even gerust heb met m’n voet, pakken we de auto weer en gaan nog even naar de Premium Outlets, maar nu de South-Outlets. Voordat we de auto instappen lopen we nog een schoenenwinkel in het Bellagio binnen waar Madelon een paar mooie schoenen van Michael Kors vindt.
Vervolgens gaan we dan toch op stap naar de Outlet Malls. We lopen de Tommy Hilfiger binnen en deze keer haal ik ook wat: drie t-shirts, een sweater en een trui met rits, voor als we het onderweg kouder gaan krijgen straks. Ook Madelon haalt hier nog twee shirtjes. Bij de Guess haalt Madelon nog twee armbanden.

Rond een uur of half vijf hebben we het daar weer gezien en gaan we terug naar de Strip. Bij het Aria Hotel halen we voor onze vrienden Onno en Ilona geursticks van de specifieke geur die het Aria Hotel zelf gebruikt. Zij komen zelf graag in dit hotel als ze naar Las Vegas gaan.
Vervolgens leveren we de auto alvast in, in de parkeergarage van het Caesars Palace. We kunnen door een kaart in te vullen met kilometerstand, datum en tijd van inleveren, de sleutels achterlaten in een brievenbus zodat we hem niet in hoeven te leveren tijdens openingstijd.

Bij het foodcourt van het Caesars Palace eten we wat en vervolgens lopen we terug naar het Bellagio, even naar de kamer. Ik kan best redelijk wat lopen op een dag, maar ik heb gewoon echt af en toe even rust nodig.
We blijven even op de kamer en kijken een paar fonteinenshows. Vervolgens gaan we nog één keer de deur uit in Las Vegas. We lopen via het Cosmopolitan over de nieuwe loopbrug over de weg naar de Miracle Miles Shops van het Planet Hollywood Hotel.

Daar loopt Madelon de Guess nog een keer binnen op zoek naar schoenen die ze gezien had in de Forum Shops, maar die ze daar nog wel in haar maat hadden, maar die al aan de onderkant versleten waren doordat ze veel gepast waren.
In de eerste winkel kan ze de schoenen niet vinden maar koopt ze wel een ander paar.
Vervolgens lopen we door naar de Steve Madden. Ook hier wordt weer een paar schoenen gescoord, mooie roze, die, zoals later bij de kassa bleek, toch niet in de uitverkoop waren…Goed…! Het kan niet altijd feest zijn.
Bij de laatste winkel van Guess die we bezoeken ( eigenlijk een accessoires winkel van Guess ) vindt ze dan toch nog de schoenen die ze zocht. Zo komt het dat er op één dag vier paar schoenen gekocht zijn. Gelukkig hadden we uitgerekend dat we 15 kilo bagage konden bijkopen…
We lopen terug naar het hotel, kijken nog naar een fonteinenshow vanuit het raam en terwijl ik dit verhaal typ pakt Madelon de koffer in. Morgenochtend om 06.00 uur eruit want om 07.30 worden we bij het Excalibur Hotel opgehaald door Moturis camperverhuur voor onze early pick-up. We hebben daarna morgen een lange reis voor de boeg om alvast zo dicht mogelijk bij Salt Lake City in de buurt te komen. De stad zelf zullen we niet gaan bezoeken, met een camper is dat ook niet zo handig, maar we willen de dag daarna niet zo ver hoeven rijden om bij Bear Lake te komen.

Zodra we weer internet hebben horen jullie weer van ons, tot de volgende keer!

• 17 September 2012 - 11:21

Onno & Ilona:

Zag je sms, top!!! Hebben we toch ook nog een beetje Las Vegas dit jaar :) Ow jee, wel een hoop schoenen, hihih!!! Goed gedaan! Nog wezen eten bij Mon Ami Gabi??

• 17 September 2012 - 16:30

Rene Wesseling:

we zitten nu nog i italie vanaf morgen naar oostenrijk woensdag weer thuis prettige vakanie