14 september: Las Vegas - Outlet Malls - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Michael Wesseling - WaarBenJij.nu 14 september: Las Vegas - Outlet Malls - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Michael Wesseling - WaarBenJij.nu

14 september: Las Vegas - Outlet Malls

Blijf op de hoogte en volg Michael

15 September 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Beste lezer,

Vannacht voor het eerst in een hotel goed geslapen. Geen last van andere gasten gehad, en een bed dat zó lekker ligt dat je er vrijwel meteen in slaap in valt.

Rond een uur of acht worden we wakker en na het douchen lopen we met onze koffers weer richting de receptie om uit te checken. Het is erg rustig bij de receptie en ik ben dan ook snel weer klaar.
We brengen onze koffers naar de auto en rijden de parkeergarage van het Caesars Palace Hotel uit. Conclusie: dit was voor ons een prima hotel, erg de moeite waard, maar we hadden dus wel een van de nieuwste kamers, in de Octavius toren.
Over de Strip rijden we Las Vegas uit richting Henderson. We gaan alvast richting het volgende hotel, Green Valley Ranch, om daar in ieder geval alvast onze koffers af te geven, en misschien kunnen we er al inchecken.

Onderweg stoppen we vlakbij het hotel nog even bij een Starbucks om wat te drinken en te ontbijten, en om er de mok van Las Vegas te kopen. Ook hebben we onze GPS meegenomen op vakantie, ingeladen vol met caches om toch het Geocaching ook wat op peil te houden. We zoeken er een op een winkelcentrum terrein en hebben hem snel gevonden en via de Wifi van de Starbucks meteen gelogd.

We komen rond twaalf uur bij het hotel aan en kunnen meteen inchecken. Er zijn inmiddels veel extra ‘ammenities’ bijgekomen als je een kamer boekt in dit hotel zoals in ieder geval gratis internet, maar ook gratis stoom-service, gratis krant, gratis schoenen laten poetsen, etc. Je gebruikt het misschien niet allemaal, maar in veel andere hotels moet je voor dit soort dingen gewoon betalen. Ook hebben we bij de prijs inbegrepen, twee keer een ontbijtbuffet. En dat buffet is hier echt geweldig! Echt Amerikaans met pannenkoeken, crepes, hashbrowns, worstjes, spek en nog veel meer van dat. Dus daar kijken we nu alvast naar uit.

We brengen de koffers naar de kamer en gaan vervolgens op weg naar de Las Vegas Premium Outlet Malls. Via de I-215 en de I-15 komen we bij de juiste afslag, ongeveer twintig minuten rijden.
Door al het lopen wat we op een dag doen, heb ik toch wel behoorlijk last van m’n been. Toch zwelt het al bijna niet meer op, en is het niet dat m’n pees zelf pijn doet, maar komt het vooral door hoe ik m’n voet neerzet om zoveel mogelijk de pees te ontzien. Maar goed, we proberen vol te houden.

Madelon weet bij de Tommy Hilfiger een broek en een paar shirtjes te kopen. Ik slaag er deze keer helemaal niet. Wel heb ik er vier prima zittende boxershorts gekocht, die ik daar vorige keer voor het eerst gezien heb. Ze zitten prima en zien er na twee jaar nog net zo goed uit als bij het kopen. Verder haalt Madelon bij de Guess nog twee nieuwe tassen, een nieuwe portemonnee en nog twee nieuwe broeken. Helaas slaag ik nu dus helaas helemaal niet. Ik ben nog even bij de Hugo Boss winkel binnen gelopen maar dat leek wel een fabriekshal en tegen prijzen waarvoor ik het in Nederland ook nog wel kan kopen.

Rond een uur of zes hebben we het wel gezien en gaan we terug naar het hotel. Nog even bijkomen van al het wandelen en rond een uur of acht rijden we naar de overkant van de straat waar de Cheesecake Factory zit. Daar wordt uiteraard Cheesecake gemaakt en verkocht maar je kunt er ook gewoon eten in het restaurantgedeelte met een ongekend uitgebreide kaart. Uiteindelijk eten we er heel goed en met een overvolle maag komt er weer een einde aan deze dag.

Tot de volgende keer!

• 15 September 2012 - 11:05

Amanda:

Door een megadrukke week schakelen we nu pas in bij het volgen van jullie vakantie!
    Nu onder de bedrijven door, cupcakes bakken, speurtocht uitzetten voor Gwen dr verjaardagsfeestje even de afgelopen verslagen van jullie lezen.
    Michael wat lastig van je been, het is dus constant rekening houden met en het beperkt je dus af en toe best.
    Goed om te lezen dat jullie het zo naar het zin hebben!

En vooral dat er al wat caches zijn gelogd!!!
    Nog veel plezier en we gaan jullie volgen.

Wij gaan ons opmaken voor 8 uitbundige meiden:-)

Frank,Amanda & Gwen

• 16 September 2012 - 10:53

Lokke En Danny:

Hallo vakantiegangers !
    Alweer een week onderweg en al veel gezien he"' Leuke foto's en wat een prachtige vlinders.
    Afscheid genomen van de familie, en nu lekker in Las Vegas! Nu veel plezier, en geniet er van. Michael we hopen dat het goed blijft gaan met je voet.
    Veel liefs van Lokke en Danny.

na brander open dag de Kooij was een succes prachtig weer ben er na toe geweest met Vader Soepboer en Buurman Rabb